چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
 صادق تبریزی:تاثیر جشنواره های هنری بلند مدت است،باید از حضور جوانان در جشنواره ها حمایت کرد بازگشت

 یکی از هنرمندان بخش مدعوین رشته نقاشی با مثبت ارزیابی کردن جشنواره تجسمی فجر، خواستار انتخاب های دقیق تر آثار شد.

به گزارش ستاد خبری چهارمین جشنواره تجسمی فجر، صادق تبریزی؛ نقاش و از شرکت کنندگان بخش مدعوین چهارمین جشنواره تجسمی فجر گفت:«به طور کلی برنامه ها و جشنواره های هنری برای پیشرفت این رشته ها بسیار موثر است و تاثیر آن در طولانی مدت نمایان می شود.»

تبریزی افزود:«در حال حاضر هزاران نفر در سطح کشور در هنرهای تجسمی مشغول به فعالیت هستند و همین موضوع بینگر علاقه جوانان به این رشته هنری است.»

این نقاش درباره موقعیت هنرهای تجسمی اظهار کرد:«وضعیت هنرهای تجسمی امروز با 50 سال قبل قابل مقایسه نیست. در گذشته تمام هنرمندان در تهران متمرکز بودند و عده آنها نیز کم بود اما الان افراد زیادی در کل کشور در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت می کنند.

تبریزی در ادامه به کیفیت آثار اشاره کرد:«اگر می خواهیم جشنواره مطلوب و استانداردی داشته باشیم باید آثاری انتخاب کنیم که سطح کیفی بالاتری داشته باشند. اگر آثار با حساسیت بیشتری انتخاب شود سطح کیفی جشنواره بالا می رود و می توان از این جریان بازده م نتیجه بهتری گرفت.»

وی سپس در مورد حمایت از جوانان گفت:«باید از حضور جوانان در این جشنواره ها و نمایشگاه ها حمایت شود تا بتوانند با دغدغه کمتری به هنر بپردازند.

ستاد خبری

چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر

تاريخ خبر:  1390/12/10